Korduma kippuvad küsimused
Kuidas tellida?
Meie soovitame teha tellimus netipoe kaudu. Kui Teil mingil
põhjusel sellist võimalust ei ole, siis helistage +372 58 094 000,
kirjutage: basilio@basilio.ee
Kuidas tellimust vormistada?
1. Leidke soovitud kaup.
2. Tõstke see ostukorvi.
3. Edasi „jätka ostmist“ või „vormista tellimus“
4. Sisenege poodi (registreeruge) või vormistage ost külalisena
Miks registreeruda?
- Et kiiremini ostelda
- Näha ostude ajalugu
- Koguda boonuspunkte
5. Täitke vajalikud väljad ja vajutage "Jätka"
6. Valige kohaletoimetamise viis
7. Valige makseviis
8. Nõustuge ostutingimustega (tehke linnuke) ja vajutage "Jätka"
9. Vajutage «Kinnita tellimus»
10. Tellimus on loodud, Te võite selle eest Interneti panka sisenedes kohe pangalingi kaudu või ära märgitud rekvisiite järgi tasuda. E-mailile saadetakse automaatselt tellimuse kinnitus.
Ma ei saanud e-mailile tellimuse või
registreerumise kinnitust
Basilio OÜ poolt saadetavad
e-kirjad võivad sattuda teie postiprogrammi spämmi. Soovitame
kontrollida spämmi filtri seadeid ja vaadata mappi „Spämm“ Kui
sellest pole abi, kirjutage meile e-mailile basilio@basilio.ee või
helistage +372 58 094 000, me püüame teid probleemi lahendamisel aidata.
Kuidas saab tellimuse
eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda:
- otse poest: valides tellimust lõpetades pakutud nimekirjast
Interneti panga või krediitkaardi, kus vajalikud väljad on
juba täidetud
- pangaülekandega arvele, mida te näete pärast
tellimuse vormistamist ja saate ka automaatselt e-maili
teel
- järelmaksuga, mis vormistatakse tellimust tehes
- sularahas või kaardiga Basilio OÜ kontoris, kui soovite ise tellimusele järgi tulla.
- sularahas kättesaamisel (kui kuller Tallinna piires kohale toimetab)
Kuidas järelmaksu
vormistada?
Järelmaksu vormistamist on põhjalikult kirjeldatud jaotises Järelmaks
Kas
kullerile saab tellimuse eest sularahas maksta?
Jah saab, kui asute Tallinna piires ja tellite
kohaletoimetamise kulleri poolt.
Kas selleks, et
tellimus postiautomaati saada on vaja selle eest eelnevalt
ära maksta?
Jah, tellimuse eest on vaja eelnevalt ära maksta, kaup
tellitakse pärast tasu laekumist.
Kas saab Teie
juurde tulla ja kohe kohapeal osta?
Kahjuks meil esialgu füüsilist kauplust ei ole.
Tellimus tuleb eelnevalt kodulehel vormistada.
Tellimusele võib järgi tulla meie kontorisse, mis asub aadressil Mustamäe tee 4 (Talleksi maja), 1. korrus, ruum A156. Kui tellimus on valmis, saate Te teate e-mailile.
Kui kiiresti ma
tellimuse kätte saan?
Kui kauba kaardil on mudeli nimetuses märgitud „Tarneaeg 3-5 (või
rohkem) tööpäeva“, tähendab, see, et kaup tarnitakse tellimuse
alusel. Kui sellist märget pole, saadame tellimuse 1-2 tööpäeva
jooksul. Üritame töötada võimalikult kiiresti, kuid
tarneaega võivad mõjutada meist mittesõltuvad asjaolud.
Kus Te asute?
Füüsilist kauplust meil veel ei ole. Tellitud kaubale võib järgi
tulla meie kontorisse, mis asub aadressil Mustamäe tee 4 (Talleksi maja), 1. korrus, ruum A156. Oleme kohal tööpäeviti kell 10 kuni 18, kuid parem on ette helistada.
Kohaletoimetamine
teise riiki, mitte Eestisse?
Me toimetame kohale Eesti piires, Lätis ja Soomes. Kui Teid
huvitab kohaletoimetamine teise riiki, võtke meiega ühendust
e-mailil basilio@basilio.ee või telefoni teel +372
58 094 000 (tööpäevadel kell 10 kuni 18).
Kellele ja millal saan
ma küsimuse esitada?
Vastame Teie küsimustele:
infotelefonil+372 58 094 000
e-mailil basilio@basilio.ee
Netipoe chatisüsteemis (roheline aknake all paremas nurgas)
Mul on kaup, kuidas Teie partneriks saada?
Tahate oma kaupa basilio.ee müüa? Palun võtke meiega
ühendust e-mailil basilio@basilio.ee ja
kirjeldage võimalikult detailselt oma pakkumist.