Korduma kippuvad küsimused

Kuidas tellida?
Meie soovitame  teha  tellimus netipoe kaudu. Kui Teil mingil põhjusel sellist võimalust ei ole, siis helistage +372 58 094 000, kirjutage: basilio@basilio.ee

Kuidas tellimust  vormistada?

1.     Leidke soovitud kaup.

2.     Tõstke see  ostukorvi.

3.     Edasi „jätka ostmist“ või „vormista tellimus“

4.     Sisenege  poodi (registreeruge) või vormistage ost  külalisena

           Miks registreeruda?

                - Et kiiremini ostelda

                - Näha ostude ajalugu

                - Koguda boonuspunkte

 

5.     Täitke vajalikud väljad ja  vajutage "Jätka"

6.     Valige  kohaletoimetamise viis

7.     Valige  makseviis

8.     Nõustuge  ostutingimustega (tehke linnuke) ja  vajutage "Jätka"

9.     Vajutage «Kinnita tellimus»

10.  Tellimus on  loodud, Te  võite selle eest Interneti panka sisenedes kohe pangalingi kaudu või  ära  märgitud rekvisiite järgi tasuda. E-mailile saadetakse automaatselt  tellimuse kinnitus.


Ma  ei saanud e-mailile tellimuse  või registreerumise  kinnitust
Basilio OÜ poolt saadetavad e-kirjad  võivad sattuda  teie postiprogrammi spämmi. Soovitame  kontrollida spämmi filtri seadeid ja  vaadata mappi „Spämm“ Kui sellest  pole abi, kirjutage  meile  e-mailile [email protected] või helistage +372 58 094 000, me  püüame teid probleemi lahendamisel aidata.

Kuidas saab tellimuse eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda:
- otse poest: valides  tellimust  lõpetades pakutud nimekirjast  Interneti panga  või krediitkaardi, kus  vajalikud väljad on  juba  täidetud
- pangaülekandega  arvele, mida te  näete  pärast tellimuse  vormistamist ja  saate  ka automaatselt  e-maili teel
- järelmaksuga, mis vormistatakse  tellimust tehes
- sularahas Basilio OÜ kontoris, kui soovite ise  tellimusele järgi tulla.
- sularahas kättesaamisel (kui kuller Tallinna  piires kohale toimetab)

Kuidas järelmaksu vormistada?
Järelmaksu vormistamist  on  põhjalikult kirjeldatud jaotises Järelmaks



Kas  kullerile saab  tellimuse eest sularahas maksta?
Jah saab, kui asute Tallinna piires ja  tellite  kohaletoimetamise  kulleri poolt.
 
Kas selleks, et tellimus postiautomaati saada on  vaja selle eest eelnevalt  ära  maksta?
Jah, tellimuse eest  on  vaja eelnevalt ära  maksta, kaup tellitakse  pärast tasu laekumist.
 
Kas  saab Teie juurde  tulla ja kohe kohapeal osta?
Kahjuks meil esialgu füüsilist  kauplust ei ole.
Tellimus tuleb eelnevalt kodulehel vormistada.
Tellimusele võib  järgi tulla meie kontorisse, mis asub  aadressil Mustamäe tee 4 (Talleksi maja), 1. korrus, ruum A154. Kui tellimus on valmis, saate Te teate e-mailile.
 
Kui kiiresti ma  tellimuse kätte saan?
Kui kauba  kaardil on  mudeli nimetuses märgitud „Tarneaeg 3-5 (või rohkem) tööpäeva“, tähendab, see, et  kaup tarnitakse  tellimuse alusel. Kui sellist märget pole, saadame  tellimuse 1-2 tööpäeva  jooksul. Üritame  töötada  võimalikult kiiresti, kuid  tarneaega  võivad  mõjutada  meist mittesõltuvad  asjaolud.
  
Kus Te asute?
Füüsilist kauplust meil veel ei ole. Tellitud kaubale  võib  järgi tulla meie kontorisse, mis asub aadressil Mustamäe tee 4 (Talleksi maja), 1. korrus, ruum A154. Oleme  kohal  tööpäeviti kell 10 kuni 18, kuid parem on ette helistada.
 
Kohaletoimetamine  teise riiki, mitte Eestisse?
Me  toimetame  kohale Eesti piires, Lätis ja  Soomes. Kui Teid huvitab  kohaletoimetamine teise riiki, võtke  meiega  ühendust e-mailil [email protected] või telefoni teel +372 58 094 000 (tööpäevadel kell 10 kuni 18).
 
Kellele ja  millal saan ma  küsimuse esitada? 
Vastame  Teie küsimustele:

infotelefonil+372 58 094 000

e-mailil [email protected]

Netipoe chatisüsteemis (roheline aknake  all paremas  nurgas)


Mul on kaup, kuidas  Teie partneriks saada?
Tahate  oma  kaupa basilio.ee müüa? Palun võtke  meiega  ühendust e-mailil basilio@basilio.ee ja  kirjeldage  võimalikult  detailselt oma pakkumist.